6

♡به سلامتى همه عاشقاى دل شکسته♡

اين وبلاگ فقط مختص عاشقاى دل شکستس اگه دلت شکسته بيا تو

6

 سلام...حالتون چطوره ؟

امروز زده بودم به بيخيالى...انگار نه انگار کسى بوده...انگار نه انگار اعصابم داغونه،هاپو شدم ،دلتنگم...هيچ...واسه خودم آهنگ هاى شاد ميذاشتم

گوش ميکردم...ولى بين اون همه خوشى ظاهرى...بازم دلم گرفت...اگه بود باهم آهنگ گوش ميکرديم ...اصلا نه چرا آهنگ ؟اگه بود انقدر موضوع 

واسه بحث و کل کل داشتيم که به آهنگ نميرسيديم...چى ميشد وقتايى که بعد ازکلى وقت صحبت کردن صحبتامون تموم ميشد و پناه ميبرديم 

به آهنگ...تازه اونم بعد يخورده وقت خودش ميشد يه موضوع...هى چه روزايى بود...يعنى بازم اون روزا بر ميگرده ؟آره...من دلم روشنه که

بر مى گرده!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 16:49 ] [ تنها ] [ ]